JM Office biedt “alles voor kantoor”

 

Dé adviseur en leverancier voor een prettige en efficiënte werkomgeving 

 

JM Office biedt alles wat er nodig is voor je bedrijf of instelling; van bureaustoel tot complete inrichting. Van kantoorartikelen tot facilitaire producten zoals papieren handdoekjes, zeep, toiletpapier en Cup a Soup tot toners en papier. Binnen dit alles is één duidelijke rode draad waar te nemen: deskundig advies.

Deskundig advies

Bij ons zit je (letterlijk) goed als je zoekt naar persoonlijke service, vakkundig advies, een breed assortiment en één aanspreekpunt. Deze zaken zijn al jarenlang kenmerkend voor JM Office. Het is de reden van ons bestaan. Door een samenwerking met Procility uit Weesp (Powered by Procilty) kunnen wij binnen de projectmarkt een compleet assortiment aan meubilair aanbieden van diverse merken. Wij komen graag bij je langs om jou én je bedrijf te leren kennen, de sfeer te proeven en te inventariseren wat de wensen zijn. Wanneer wij een project starten, kijken we eerst samen met jou naar de huisvestingsbehoefte. Aan welke eisen moet de inrichting voldoen, wat zijn de wensen van de gebruikers, wat is de cultuur van de organisatie, wat is het beleid ten aanzien van duurzaamheid en wat zijn de toekomstplannen die van invloed kunnen zijn op de keuzes?

In dit alles houden we rekening met de nieuwste trends en technieken zodat de inrichting toekomstbestendig is, lang meegaat en duurzaam is. Onze dienstverlening stopt niet bij het leveren van de producten. Wij bieden een uitgebreide service, ook na afronding van het project. Zo stellen wij bijvoorbeeld het meubilair voor u in, zodat het optimaal gebruikt kan worden. Daarmee zijn we veel meer dan een ‘dozenschuiver’. Liever geven we goed en doordacht advies, dan dat we je een product verkopen waar je medewerkers toch nooit gebruik van gaan maken. Kortom: we zijn er van overtuigd dat de juiste voorbereiding het beste eindresultaat biedt.

Sfeer en met plezier werken

Ieder weet: we brengen veel tijd door op het werk. Dus als iets onze aandacht verdient, dan is het wel de juiste inrichting van onze werkplek. Dan hebben we het niet alleen over eisen op het gebied van ergonomie en Arbo, maar ook over sfeer; een belangrijk element om medewerkers met plezier hun werk te laten doen.

Productieve medewerkers

JM Office adviseert op het gebied van zit/sta werkplekken, staand vergaderen en meer. Een goed ingestelde werkplek helpt gezondheidsklachten te voorkomen. En iedereen weet: gezonde medewerkers zijn productiever en langer inzetbaar. Dat is een win-win voor beide partijen! Bovendien verhoogt een prettige werkomgeving en een op juiste wijze afgestelde werkplek het geluk van je medewerkers. Het maakt dat ze met meer plezier hun werk doen en dat komt niet allen henzelf, maar ook jouw bedrijf weer ten goede.

Ergonomische werkplek

  • JM Office levert stijlvolle meubelen met oog voor ergonomie en praktische toepasbaarheid. We creëren de meest effectieve en efficiënte inrichting en werken desgewenst samen met interieurarchitecten om de gewenste sfeer in het complete interieur te kunnen doorvoeren.
  • Indien gewenst verzorgen wij 2- of 3D ontwerpen.
  • Het resultaat: stijlvolle en flexibele werkplekken, duurzaam en innovatief. Werkplekken waar mensen graag - en op gezonde wijze - hun tijd doorbrengen.
  • JM Office kan, door een uitgebreid netwerk van leveranciers van kantoorinrichting, snel leveren en biedt oplossingen binnen ieder gewenst budget.


Neem vandaag nog contact op voor een vrijblijvend gesprek.